شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

کرایه ماشین اصفهان

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

اجاره ماشين بصورت ماهانه و ارزان!

اجاره ماشين ارزان تهران

اجاره ماشين ارزان تهران براي كساني هست كه براي سفر كاري و يا شخصي به تهران آمده اند و نميخواهند هزينه زيادي بابت اجاره ماشين پرداخت كنند و ميتوانند از اجاره ماشين ارزان تهران استفاده كنند.

شركت هاي بسياري در ساير شهر ها شعبه هاي زيادي را دارند و در تهران حداقل يك شعبه را براي نزديك بودن به ديگر ادارات دارا هستند. مهندسين و متخصصين و مديران اين شركت ها براي ماموريت هايي ممكن است به تهران بياند، كه برخي از آنها از طريق سفر هوايي به تهران مي آيند و خودروي شخصي به همراه ندارند.

براي آسايش و راحتي فرد كسي كه به اين ماموريت مي آيد شركت ميتواند يك خودرو را در اختيار او قرار دهد. شركت ميتواند از خدمات اجاره ماشين تهران و يا اجاره ماشين با راننده و اجاره ماشين بدون راننده استفاده كنند و يك خودروي راحت را براي فرد مورد نظر خود كرايه كنند تا به كارهايي كه به آن واگذار شده به موقع رسيدگي كند

خودروهايي كه از قيمت بالايي برخوردار نيستند را مي توان اجاره كرد براي اينكه هزينه بالايي بابت اجاره خودرو نپردازند و بتوانند در ماموريت كاري خود به راحتي با وسيله نقليه به كارهاي خود بپردازند.
اجاره پرايد در تهران و يا 206 و پرشيا ماشين هايي براي اجاره ماشين ارزان تهران هستند. اين افراد ميتوانند مثلا اجاره پرايد بدون راننده را انتخاب كنند و براي هر چند روزي كه خواستند اين خودرو را تحت اختيار داشته باشند.


اجاره خودرو بدون راننده

استفاده هميشه از وسيله نقليه عمومي مقرون به صرفه نيست. با اجاره ماشين براي رفت و آمد داخل شهر تهران وكرج ميتوانيد با اجاره پرايد بدون راننده در تهران وهمچنين ماشين هاي پژو پارس وپژو 206 و پژو 405 و انواع ماشين ايراني و ماشين چيني اتوماتيك تردد داشته باشيد. از وسليه نقليه عمومي ديگر استفاده نكنيد و نياز خود را برآورده كنيد.
اجاره ماشين ارزان براي تمامي افرادي كه در جست و جوي بهترين ها هستند يكي ارزان ترين گزينه هاست زيرا حتي در نبود بودجه لازم براي تهيه ماشين مورد نظر مي توانند سواري با آن را تجربه كنند.

مي توان اجاره ماشين ارزان عروس و استفاده از خودرو اجاره اي ارزان به منظور براي قرار هاي كاري و رفت و آمد هاي سفارتو سياسي استفاده كرد.
تمامي اين موارد ذكر شده به منظور خدمات رساني بهتر به مشتريان عزيز و به بهترين شكل و با ارزان ترين و نازل ترين قيمت ها انجام مي پذيرد.

شما مي توانيد از خدمات اجاره ماشين ارزان تهران با راننده و يا اجاره خودرو بدون راننده استفاده كنيد. هدف ما اين است كه با اجاره خودروي مطمئن از رانندگي خود لذت ببريد و ايمن باشيد. به همين خاطر ما تعداد زيادي خودرو با انواع سليقه ها تهيه كرده ايم از كرايه خودرو ارزان قيمت
گرفته تا كرايه خودرو هاي گران قيمت مدرن و لوكس و كلاسيك و تشريفاتي. اجاره خودرو خارجي تا اجاره خودرو پرشيا و پژو۲۰۶٫و اجاره ماشين عروس ارزان , اجاره ماشين ارزان در تهران, كرايه اتومبيل بدون راننده در تهران, از خدمات شركت مي باشد.
اجاره ماشين عروس ايراني و اجاره ماشين عروس ارزان و اجاره ماشين عروس خارجي با توجه به بودجه و نياز شما به صورت ساعتي و روزانه ماشين هاي اجاره داده مي شوند.


اجاره خودرو با راننده

سناتور رنت در نظر دارد تا خدمات خود را در راستاي بهترين كيفيت و با بهترين شرايط به مشتريان ارائه دهد.به همين منظور تمامي مشترياني كه قصد اجاره ماشين با راننده در تهران و كرج را دارند نيز مي توانند از اين خدمات استفاده كنند.


اجاره پرايد در تهران

اگر بخواهيد از كرايه ماشين ارزان تهران استفاده كنيد ميتوانيد با اجاره پرايد در تهران و با هزينه اي پايين اين كار را انجام دهيد، اين را در نظر داشته باشيد كه با اجاره خودرو 206 هم كه اختلاف چنداني با اجاره پرايد ندارد هم ميتوانيد يك رانندگي راحت را داشته باشيد. شما ميتوانيد براي اطلاع از قيمت اجاره پرايد بدون راننده در تهران از سايت ما اين قيمت ها را ببينيد و در صورت تمايل با به همراه داشتن مدارك لازم براي اجاره خودرو و رفتن به مراكز رنت ماشين ميتوانيد اجاره پرايد بدون راننده را داشته باشيد.

از خدمات كرايه ماشين ارزان تهران مي توانيد استفاده كنيد ميتوانيد با اجاره پرايد در تهران و با هزينه اي پايين اين كار را انجام دهيد، اين را در نظر داشته باشيد كه با اجاره خودرو 206 هم كه اختلاف چنداني با اجاره پرايد ندارد.
اميدواريم بتوانيم خدمات خوبي را در زمينه اجاره خودرو ارزان به شما عزيزان ارائه كنيم.

صرفه جويي در مصرف هزينه سوخت با اجاره خودرو!

فارغ از نوع كاربري مورد نياز شما، اين موسسات طيف وسيعي از خودروها را در اختيار دارند كه پاسخگوي نيازهاي شما در هر مقطع و متناسب با نياز جديد شما باشد. در اكثر شهرهاي بزرگ حتي اگر خودرو مورد نياز شما در فهرست يكي از شركت هاي اجاره خودرو موجود نباشد، شركت هاي ديگري در محل وجود خواهند داشت كه نياز شما را برطرف كنند.

صرفه جويي در هزينه هاي مربوط به سوخت

يكي ديگر از مزاياي اجاره ماشين، استفاده از خودرويي است كه مصرف سوخت كمتري نسبت به خودروي شخصي شما دارد. اگر خودروي شخصي شما قديمي بوده يا مصرف سوخت بالايي دارد، در طول سفرهاي طولاني استفاده از خودرويي با مصرف سوخت كمتر مي تواند مبالغ زيادي در مصرف سوخت شما صرفه جويي كند.



بر اساس نوع خواسته شما براي استفاده از خودروي ديزلي يا هيبريدي، شركت هاي اجاره خودرو مي توانند بهترين و اقتصادي ترين گزينه از نظر مصرف سوخت را به شما پيشنهاد دهند كه باعث افزايش هر چه بيشتر ذخاير مالي شما از نظر كاهش مصرف سوخت شود.

قبل از ثبت نام، نوع و مدل خودروي مورد نظر خود را انتخاب كنيد و مطمئن شويد فضاي لازم براي قرار دادن چمدان هاي شما را در طول سفر دارا مي باشد.


بهترين خودرو را متناسب با زمان مورد نظر خود دريافت كنيد

يكي از مزاياي بزرگ اجاره ماشين اين است كه مي توانيد متناسب با زمان و موقعيت مورد نظر خود، خودروي مناسب را انتخاب كنيد. به عنوان مثال هنگاميكه مي خواهيد فرزندان خود و دوستانشان را به يك سفر تفريحي ببريد مي توانيد از يك ميني ون استفاده كنيد و يا براي تجربه يك شب رويايي مي توانيد از يك خودروي لوكس و شيك استفاده كنيد.

به اين ترتيب بسياري از مشتريان دليل كافي براي خريد خودرو براي مصارف روزانه خود پيدا نمي كنند. با تكيه بر خدمات شركت هاي اجاره خودرو براي رفع نيازهاي خود، شما مي توانيد نيازهاي ويژه خود را در دراز مدت بدون قبول مسئوليت و سرمايه گذاري هنگفت براي خريد يك خودروي شخصي مرتفع كنيد.


نگران خرابي خودرو نباشيد

از آنجايي كه بيشتر سازمان هاي اجاره ماشين از ناوگان مناسب و درجه يك استفاده مي كنند، مشتريان به طور كلي نيازي به نگراني در مورد وسايل نقليه اجاره اي خود ندارند. در صورت نياز، تمام آژانس هاي اجاره ماشين، به شما دستورالعمل هايي در مورد اينكه چه كسي مي توانند در اين مواقع به شما كمك كند، در اختيار شما قرار خواهند داد.

اگر امكان تعمير سريع خودرو وجود نداشته باشد، اين آژانس ها يك ماشين ديگر بدون هزينه اضافي در اختيار شما قرار مي دهند. اين به مشتريان آرامش مي بخشد كه در مواقعي كه مسائل غير برنامه ريزي شده اي كه ممكن است در طي زمان قرارداد اجاره براي آنها بوجود آيد مي توانند به آژانس اعتماد كنند.


اجتناب از هزينه هاي مربوط به استهلاك خودرو

افراد به هنگام استفاده از خودروي اجاره اي باعث افزايش استهلاك خودروي شخصي خود نمي شوند. مزيت اجاره ماشين به هنگام سفرهاي طولاني زميني خود را بيشتر نشان مي دهد و به افراد شديدا توصيه مي شود از خودروي اجاره اي در اين موارد استفاده كنند.

همچنين علاوه بر استهلاك شما مي توانيد در مصرف سوخت و هزينه هاي آن در سفرهاي طولاني صرفه جويي كنيد كه اين كار با اجاره ماشين با مصرف بهينه تر در طول سفر امكان پذير مي باشد. با اين كار شما مي توانيد هزينه هاي زيادي را در طول سفرهاي طولاني ذخيره كنيد. براي يافتن بهترين گزينه در اين خصوص بايد زمان بيشتري را صرف پيدا كردن گزينه بهينه بكنيد.


تحويل خودروي اجاره اي در محل

اگرچه اغلب شركت هاي اجاره ماشين طيف وسيعي از مكان ها براي برداشتن خودروي اجاره اي در سراسر شهر يا كشور را در اختيار شما قرار مي دهند، برخي از آنها حتي مي توانند خودرو را به محل مورد نظر شما آورده و تحويل دهند.

اين يك مزيت بزرگ براي افرادي محسوب مي شود كه بدون برنامه قبلي خودروي خود را از دست مي دهند به عنوان مثال وقتي مجبور مي شود آن را به تعميرگاه ببرند يا يكي ديگر از اعضاي خانواده به آن نياز دارد. به جاي پرداخت هزينه تاكسي و رفتن به موسسه اجاره ماشين شما مي توانيد به صورت آنلاين خودروي مورد نظر خود را اجاره كنيد و آنها خودرو را به محل مورد نظر شما آورده و به شما تحويل مي دهند كه اين مزيت باعث حفظ منابع عظيم مالي و زماني مي شود.

تمامي شركت هاي اجاره خودرو تهران يا ساير شهرها اين قابليت را ندارند به اين دليل هنگاميكه از سرويس هاي ارائه شده توسط شركت مورد نظر خود اطلاعات كافي نداريد بر روي اين سرويس حساب نكنيد و برنامه مالي و زماني خود را بر اساس آن برنامه ريزي نكنيد.


مزاياي مربوط به محدوديت سني

هر چند رانندگان كم سن و سال عموما توصيه نمي شوند، اما اگر قصد اجاره خودرو اسپورت داشته باشيد مي توانيد از مزايايي كه شركت هاي اجاره ماشين در خصوص حداقل سن اجاره كننده ارائه مي دهند بهره مند شويد.

از آنجايي كه رانندگان جوان مسئوليت پذيري كمتري از خود نشان مي دهند، در مورد خودروهاي لوكس و گران قيمت يك محدوديت سني براي اجاره ماشين وجود دارد. به اين ترتيب هنگاميكه قصد اجاره اين دست خودروها را داشته باشيد، در اغلب مواقع در بهترين شرايط براي استفاده در مدت زمان اجاره خودرو ها خواهند بود.

اجاره ماشين عروس با گل بدون وديعه و ضامن!

اجاره خودرو سازوكاري است كه در آن مدت زمان كوتاهي، چند ساعت يا چند هفته يا چند ماه، خودرويي را اجاره مي‌دهند. شركت‌هاي اجاره‌دهنده خودرو اغلب با شاخه‌هاي محلي متعدد (كه به شخص اجازه مي‌دهد يك خودرو را به مكان ديگر ببرد)، و بيشتر در نزديكي فرودگاه‌ها يا مناطق شلوغ شهر قرار دارند و اغلب توسط يك وبسايت كه امكان رزرو آنلاين را فراهم مي‌كند تكميل مي‌شوند.

شركت‌هاي اجاره خودرو بيشتر به افرادي كه نياز به وسايل نقليه موقت دارند، به عنوان مثال كساني كه خودرو ندارند، مسافران خارج از شهر و كشور يا صاحبان خودروهاي آسيب شده هستند. شركت‌هاي اجاره خودرو همچنين مي‌توانند به نيازهاي صنعتي خود حركت كنند، با اجاره كاميون‌ها و اتوبوس‌ها، و در بازارهاي خاص، انواع وسايل نقليه مانند موتور سيكلت يا اسكوتر نيز ارائه مي‌شود.

شركت‌هاي اجاره خودرو نيز معمولاً محصولات اضافي مانند بيمه ثالث، بيمه بدنه خودرو، سيستم موقعيت‌يابي جي‌پي‌اس، سيستم‌هاي سرگرمي و رفاهي، صندلي‌هاي ايمن براي كودكان را ارائه مي‌دهند.

اولين شركت اجاره خودرو، به سال ۱۹۱۲مي‌رسد؛ كه شركت آلماني سيكت با سه خودرو براي اجاره ايجاد شد.جو ساندرز از اوماخا، تنها با يك مدل تي فورد شرايطي در سال ۱۹۱۶ شروع به اجاره كرد، اما در سال ۱۹۱۷، شركت اجاره خودرو ليروي ۱۸ مدل Ts خريداري كرد؛ و سپس در انگلستان، شركت اجاره خودرو با نام Godfrey Davis در سال ۱۹۲۰ ايجاد شد و توسط Europcar در سال ۱۹۸۱خريداري شد.

بسياري از دفترهاي اجاره خودرو انواع زيادي از وسايل نقليه را با توجه به بودجه و نيازهاي شهر مورد نظر استفاده قرار مي‌دهند و بعضي نيز وسايل نقليه تخصصي را با توجه به مكان خود مانند خودروهاي هيبريدي / الكتريكي به مشتريان ارائه مي‌دهند. در فرودگاه‌هاي بزرگ يا در شهرهاي بزرگ، برخي از شركت‌هاي اجاره خودرو، اجاره انواع ماشين‌هاي ايراني و خارجي و همچين لوكس را براي اجاره ارائه مي‌كنند.


بعضي شركتها و موسسات مبتي بر اجاره خودرو صرفاً اقدام به اجاره خودرو از مالك و سپس اجاره مجدد با قيمتي بالاتر به متقاضي اجاره خودرو اقدام مي‌كنند. در اين ميان بعضي ديگر اقدام به خريد خودرو و اجاره مستقيم به متقاضي مي‌نمايند و بعضي از موسسات اجاره خودرو در سراسر دنيا بالغ بر ۵۰۰۰ خودرو را مالك هستند و در اختيار دارند.


اجاره خودرو شرايط اجاره آنها با شهر يا كشورهاي ديگري متفاوت است و از يك شركت به ديگري متفاوت است. به‌طور كلي، خودرو بايد همان شرايطي كه اجاره داده مي‌شود، بازگردانده شود و اغلب نبايد بيشتر از مسافت تعيين شده بيشتر بروند، در غير اين صورت هزينه اضافي كيلومتر بايد پرداخت نماييند.
برخي شركت‌ها حداقل يا حداكثر سن مجاز براي رانندگي تعيين كرده‌اند. در بعضي از كشورهاي، سن قانوني براي اجاره خودرو ۲۵ سال باشد، ولي در ايران سن قانوني براي رانندگي ۱۸ سال است.


اجاره ماشين عروس

ماشين عروس يك خودرو تزئين شده‌است كه داماد با آن عروس را به خانه مشترك مي‌برد. اين رسم يكي از رسوم جديد عروسي ايراني است. در اين انتقال اقوام زوجين نيز مشاركت داشته و با خودروهاي خود و بوق زدن، ماشين عروس را همراهي مي‌كنند


كرايه ماشين عروس


در بسياري از روستاهاي ايران، هنوز عروس را بر مركبي چهارپا مانند اسب و الاغ به خانه داماد مي‌برند. امروزه در شهرها، استفاده از كالسكه و اسب و حتي بالگرد نيز به عنوان مركب عروس رواج دارد.

بسياري از زوج‌هاي جوان به داشتن ماشين عروس عجيب، قديمي يا گران‌قيمت علاقه‌مند هستند. در مقابل برخي نيز به ماشين‌هاي معمولي بسنده مي‌كنند. در هر حال، سوار شدن بر زيباترين مركب خوشبختي آرزوي همه زوج‌ها است. بنابراين استفاده از ماشين‌هاي عادي اغلب راضي كننده نيست. با اين حال، گاهي عروس و داماد ترجيح مي‌دهند از خودروهاي جالبي مانند مدل‌هاي قديمي ژيان نيز استفاده كنند. در اين ميان برخي نيز به استفاده از تراكتور روي آورده‌اند. گاهي شركت‌هاي خودرو ساز، خودروهاي خود را براي ماشين عروس تزئين نموده و آن را در اختيار زوج‌هاي جوان قرار مي‌دهند. در مواردي پليس ايران با كاروان عروس برخورد و به علت ايجاد آلودگي صوتي آنان را دستگير مي‌كند.

براي تزئين ماشين عروس قواعدي وجود دارد مثلا ماشين هاي تيره را ميتوانيد با گل‌هاي روشن و ماشين هاي روشن را با گل‌هاي رنگي تزئين كنيد. البته دقت كنيد كه تزئين ماشين عروس با ماشين نامزدي به علت رسمي تر بودن مراسم عروس متفاوت است.


اجاره ماشين عروس ارزاني

كي از راه هاي هر چه زيباتر برگذار شدن مراسم عروسي اجاره ماشين عروس ارزان لوكس است. ما با اجاره ماشين عروس سعي مي كنيم با ارائه بهترين و منصفانه ترين قيمت ها، خدماتي ارزنده در خصوص رزرو و كرايه خودرو براي عروسي به تمام زوجين ارائه دهيم. شايد شب عروسي به ياد ماندني ترين شب زندگي يك انسان باشد و هر فردي ميتواند با اجاره ماشين عروس دلخواه خود اين شب را زيبا تر و جذاب تر كند . اين شب به ياد ماندني مهمترين شب زندگي عروس خانم به حساب مي آيد.

چطور در كيش، خودرو كرايه كنيم؟

اگر به كيش و مناطق آزاد ديگري مانند قشم سفر كرده باشيد شايد نخستين چيزي كه توجه شما را به خودش جلب مي كند، خودروهاي آخرين مدل خارجي است كه با قيمتي بسيار ارزان تر از سرزمين اصلي در سطح جزيره رفت و آمد مي كنند.

در حقيقت در اين جزيره ها اصلا خودرو داخلي نمي بينيد اما شايد شما هم دلتان بخواهد براي مدتي اندك هم كه شده سوار يكي از اين ماشين هاي آخرين مدل شويد. لازم نيست حتما چند 10 ميليون پول داشته باشيد تا بتوانيد آنها را بخريد. مي توانيد براي مدت كوتاهي يكي از اين ماشين هاي خارجي را اجاره كنيد و حض لازم را ببريد.


مدارك لازم جهت اجاره خودرو در كيش:
1- اصل گواهينامه معتبر.
2- كارت شناسايي معتبر.
3- به امانت گذاشتن يك فقره چك به ارزش خودرو يا وجه نقد به عنوان ضمانت در اختيار شركت كرايه دهنده اتومبيل.
پس از ارايه مدارك، قراردادي بين شركت كرايه اتومبيل بدون راننده (كه بايد مجاز و جزو مجمع رنتكاران كيش باشد) و كرايه گيرنده اتومبيل تنظيم خواهد شد. مبلغ اجاره خودرو در كيش هم از 60 هزار تومان شروع و به 600 هزار تومان به ازاي 24 ساعت مي رسد. اين تفاوت قيمت بستگي به كارخانه خودروساز و همين طور مدل خودرو دارد.


هزينه بنزين هم به عهده اجاره كننده است و چنانچه داراي كارت سوخت باشيد مي توانيد از آن در جزيره كيش نيز استفاده كنيد. همچنين مي توانيد سوخت خودرو را از دو پمپ بنزين مستقر در منطقه گلديس و منطقه فارور تامين كنيد.
مبلغ 200 هزار تومان هم بابت جرايم احتمالي راهنمايي و رانندگي به مدت حداقل سه روز و حداكثر يك هفته نزد اجاره دهنده خودرو باقي خواهد ماند و پس از مشخص شدن وضعيت خلافي خودرو به شما عودت داده خواهد شد.
البته بايد به ياد داشته باشيد اين قيمت ها جهت برآورد شما از هزينه هاي سفر است. ممكن است قيمت ها در بعضي از زمان ها متفاوت (بالاتر يا پايين تر) باشد.


اما براي رانندگي در كيش بايد به موارد زير توجه داشته باشيد:
1- بستن كمربند ايمني الزامي است.
2- بوق زدن در كليه معابر ممنوع است.
3- آلودگي صوتي به هر نحو در جزيره كيش ممنوع است.
4- ريختن زباله از داخل خودرو در جزيره كيش ممنوع است.
5- جريمه ها در جزيره كيش دوبرابر سرزمين اصلي است.
6- حداكثر سرعت در جزيره كيش در معابر اصلي برابر تابلوهاي نصب شده در نوار سياحتي 50 كيلومتر است.
7- در خيابان هاي كيش دوربين هاي كنترل سرعت نصب شده و بازرسان و عوامل نامحسوس سرعت خودروها را تحت نظر دارند.

نکاتی که قبل از اجاره خودرو باید بدانیم!(حتما بخوانید)

داشتن یک ماشین اجاره ای می تواند مزیت بزرگی نسبت به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی یا پرداخت هزینه زیاد براى تاکسی داشته باشد. اما هزینه های پنهانى وجود دارد که اگر از آنها آگاه نباشید ممکن است مجبور به پرداخت آن شوید. در اینجا به شما کمک میکنیم که از آنها قبل از اجاره خودرو آگاهى پیدا کنید.

١. آیا شرکتی بیمه اجاره خودرو را قبول می کند؟

هنگامی که شما یک ماشین را اجاره می کنید، ممکن است پیشنهاد یک بیمه سنگین و گراف قیمت براى پوشش هر گونه خسارت احتمالى دریافت کنید. شما ممکن است به آن نیاز نداشته باشید، زیرا در بعضی مواقع این بیمه ها، اتومبیل شما خودروهای اجاره ای را پوشش ندهد. در واقع این همان نکته ای است که شما باید قبل از اجاره هر گونه خودرو به آن دقت کنید. خیلی از شرکت های بیمه، هیچ گونه تعهدی نسبت به ماشین های اجاره ای قبول نمی کنند. پس قبل از هرچیزی نسبت به این مساله مطمئن شوید.



٢. شرکت بیمه ممکن است هزینه های بیش از هزینه آسیب را پوشش ندهد

هنگامی که با شرکت بیمه تماس میگیرید تا سیاست و خط مشی آن ها را در مورد پوشش هزینه های اجاره اتومبیل بررسی کنید یا توافق نامه ای را که با شرکت اجاره خودرو در خصوص بیمه بررسی می کنید، بپرسید که دقیقا چه مواردى را پوشش مى دهد؛ برخی از شرکت هرگونه خسارتى را که شما به ماشین اجاره ای وارد مى کنید پوشش می دهند، اما هزینه اجاره تعیین شده توسط شرکت اجاره خودرو را پوشش نخواهند داد.


٣. شما باید برای رانندگى بچه های خود بیشتر بپردازید

سن برای رانندگان اتومبیل اجاره اى مزیتى ندارد. برای مدت زمان طولانی، شرکت های اجاره خودرو حتی اجازه رانندگى به افراد زیر ۲۱ را نمی دادند. اکنون اغلب این کار را می کنند، اما هزینه های سنگین می تواند بخشی از تجربه رانندگان جوان باشد، معمولا هزینه کامل روزانه برای ثبت نام راننده جوان (کمتر از ۲۵ سال) محاسبه مى شود، چه تمام مدت راننده باشد چه نباشد.


۴. شما باید برای رانندگان اضافی پول پرداخت کنید.

حتی اگر تمام رانندگان شما بالاى ۲۵سال باشند، همچنان باید برای هر راننده اضافی که در هنگام اجاره اتومبیل ثبت شده است، هزینه پرداخت کنید. به اینکه دقیقا چه تعداد راننده نیاز دارید دقت کنید و یک یا دو نفر را تعیین کنید تا از هزینه های زیاد جلوگیری کنید.


۵. مطمئنا می خواهید در جاده های آسفالت بمانید.

اکثر شرکت ها مشترى هاى خود را از رانندگى در جاده هاى خاکى منع میکنند و اغلب بیمه هاى ماشین هاى اجاره اى اگر در جاده هاى خاکى برانید باطل مى شوند و مسئولیتى در برابر صدمات احتمالى به عهده نمی گیرند.پس طبق قوانین عمل کنید مگر اینکه بخواهید هزینه ماجراجویى خود را در جاده هاى خاکى بپردازید.


۶. شما در شرکت اجاره خودرو، هزینه بسیار بیشترى بابت سوخت می پردازی.

یک توقف در مسیر بازگشت براى پس دادن ماشین اجاره ای تان ضروری است و آن، پمپ بنزین است. بیشتر شرکت های اجاره خودرو تعهد می گیرند که ماشین را با یک مخزن کامل باز گردانید، و اگر این کار را نکنید، باید هزینه آن را به نرخ شرکت، که معمولا بیشتر از پمپ بنزین است بپردازید.


٧. شما می توانید از هزینه اضافى فرودگاه جلوگیرى کنید.

اگر شما هوایى سفر کنید و از ترمینال فرودگاه ماشین اجاره کنید، باید هزینه اضافى براى اجاره فرودگاه پرداخت کنید. شرکت های اجاره اتومبیل از نظر قانونی مجبورند این هزینه ها را به فرودگاه بپردازند و پرداخت می کنند، بنابراین اگر از فرودگاه خودرو کرایه کنید، هیچ راهی برای اجتناب از آن وجود ندارد. اگر هم مایل به پرداخت این هزینه نیستید، مى توانید یک تاکسى بگیرید و از هتل و یا یک شرکت در مرکز شهر خودرو کرایه کنید.


٨. شما می توانید با همراه داشتن امکانات اضافی خود، در هزینه ها صرفه جویی کنید

به صندلی کودک یا یک سیستم GPS نیاز دارید؟ میخواهید به رادیو گوش کنید؟ خودتان را مجهز کنید و در هزینه ها صرفه جویی کنید. وسایل جانبى مسافرت را همراه داشته باشید و مطمئن شوید شرکت اتومبیل آن ها را از صورتحساب حذف کند، قبل از آنکه آن را قبول کنید. مى توانید از تجربه اجاره ماشین، بدون پرداخت هزینه اضافى براى چیزهایى که انتظارش را ندارید، لذت ببرید. فقط کافیست کمى تحقیق کنید و چند سوال بپرسید، بنابراین مى دانید دقیقا چه چیزی دریافت مى کنید و بابت چه چیز هزینه پرداخت مى کنید.

بهترين شب خود را با رويايي ترين ماشين عروس تكميل كنيد

اجاره ماشين عروس دلخواه يكي از راههاي مهم براي شاد كردن دل عروس خانم ها مي باشد.خيلي از مردم براي تشكيل زندگي و هدف دادن به زندگي خود نياز به ازدواج دارند و براي اين كار جشن عروسي ميگيرند . يكي از اتفاق هاي مهم زندگي يا شايد مهمترين اتفاق زندگي هر انسان جشن عروسي است. اجاره ماشين تمام افراد براي اينكه جشن عروسي خود را به خوبي هر چه تمام تر برگذار كنند نياز به يك سري امكانات و تشريفات عروسي دارند.

اجاره ماشين عروس ارزان

يكي از راه هاي هر چه زيباتر برگذار شدن مراسم عروسي كرايه ماشين عروس ارزان لوكس است. ما با اجاره ماشين عروس سعي مي كنيم با ارائه بهترين و منصفانه ترين قيمت ها، خدماتي ارزنده در خصوص رزرو و كرايه خودرو براي عروسي به تمام زوجين ارائه دهيم. شايد شب عروسي به ياد ماندني ترين شب زندگي يك انسان باشد و هر فردي ميتواند با اجاره ماشين عروس دلخواه خود اين شب را زيبا تر و جذاب تر كند . اين شب به ياد ماندني مهمترين شب زندگي عروس خانم به حساب مي آيد.


كرايه ماشين عروس

در كشور ايران به دليل با لا بودن گمرك خودرو و در نتيجه بالا بودن نرخ خودرو داشتن ماشين لوكس خيلي سخت تر از كشورهاي ديگر است.از اين رو اجاره خودرو و اجاره ماشين عروس در ايران بسيار مفيد و به صرفه است.


اجاره ماشين عروس قديمي

در حدود چند سالي كه اجاره اتومبيل هاي لوكس و مدرن در كشور فعاليت خود را آغاز و به خوبي در ميان مردم محبوبيت پيدا كرده است ، شايد در ظاهر اجاره يك اتومبيل لوكس و مدرن و البته گران قيمت كمي سخت بنظر برسد و شايد بعضي از عزيزان تمايل داشته باشند تا بجاي پذيرفتن چنين ريسكي از ماشين شخصي خود استفاده كنند ، ولي در بعضي موارد امكان استفاده از خودروي شخصي وجود ندارد و قطعا يك ماشين عروس زيبا و شيك مي تواند به برپا شدن با شكوه تر مراسم كمك بسزايي كند ، بخصوص در كليپ هاي فيلمبرداري شده روز مراسم ، ورود باشكوه عروس داماد هاي عزيز به تالار پذيرايي ، تهيه كليپ هايي مانند كليپ كوير كه معمولا نياز به اجاره ماشين عروس شاسي بلند مي باشد و يا علاقمندان به داشتن يك ماشين عروس كلاسيك و قديمي و يا نياز به اجاره ماشين عروس كروك.


اجاره ماشين عروس كلاسيك

كرايه ماشين عروس كلاسيك با ظرافتي بي‌انتها و لوكس كه در عروسي شما حاضر باشد، مجلس‌تان را خاص‌تر خواهد كرد.

روز عروسي شما بايد خاص باشد و حاضر شدن با يك ماشين كلاسيك و متفاوت، اين روز را در ذهن شما و همه مهمانان تان ماندگار مي‌كند. پيدا كردن ماشين عروس مناسب براي مراسم عروسي به اندازه انتخاب سالن، غذا و … اهميت دارد.

اين سبك از ماشين‌ها به دليل اينكه به طور عادي در خيابان‌ها تردد ندارند، زيبايي و جذابيت فوق‌العاده‌اي را در يك مراسم عروسي ايجاد خواهند كرد. با كمك گل‌آرايي مي توانيد اتومبيل هاي كلاسيك را به گزينه مناسبي براي ماشين عروس تبديل كرد . عكس‌هايي كه با اين ماشين‌ها گرفته مي‌شود مطمينا بسيار زيباتر و ماندگارتر نيز خواهند بود.البته به اين نكته نيز بايد توجه كرد كه ماشين هاي كلاسيك ممكن است در راه خراب شود و با ماشين يدك كش به سالن برويم كه اين هم دور از انتظار نيست. لازمه اين نكته رو اضافه كنم كه ماشين عروس هاي كلاسيك معمولا با توجه به شرايط خاص رانندگي و فني با راننده اجاره داده مي شوند . البته اين مورد به موسسه كرايه اتومبيل عروس بستگي داره ، شايد بدون راننده هم بتوانند اجاره دهند.

اگر عروسي در فصل تابستان باشد پيشنهاد ميكنم كه از ماشين هاي مدرن استفاده كنيد زيرا ماشين هاي عروسي سبك قديمي يا همان كلاسيك سيستم خنك كننده ندارد و ممكن است عرق كنيد .
براي ضمانت كرايه ماشين عروس در تهران البته با توجه به نوع ماشين درخواستي مشتري يك فقره چك يا پول نقد پيش پرداختي يا تحويل يك ماشين ايراني است البته اگر ما ماشين را با راننده اجاره كنيم ديگر به ضمانت احتياجي نيست و مسئوليت با راننده مي شود.


ماشين عروس بدون راننده يا با راننده:

هر كدام از اين موارد معايب و مزاياي خاص خود را دارد . اگر عروس خانم يا اقا داماد معذب هستند ماشين بدون راننده مي تواند مناسب باشد.اگر شما نگران هستيد و مي خواهيد با خيال راحت و بدون استرس از حوادث و البته ترافيك قطعا ماشين عروسي با راننده گزينه مناسبي است .


شرايط اجاره ماشين عروس:

اجاره كليه اتومبيل ها در هر روز حداقل 14 ساعت مي باشد.

سرعت استفاده از خودرو بيش از 100 كيلومتر نبايد باشد.

مسافت استفاده از اين خودروها بيشتر از 250 كيلومتر نمي‌تواند باشد.

در بيشتر مراكز استفاده از اين خودروها ساعتي بوده كه ساعت استفاده از اين خودروها 12- 24 و 48 ساعت است.

نرخ كرايه هر اتومبيل از زمان شروع سرويس تا ساعت 12 شب مطابق با قيمت هاي ارائه شده محاسبه و قبل از شروع سرويس دريافت مي گردد و از ساعت 12 شب به بعد قيمت ها يك و نيم برابر افزايش خواهد يافت.در صورت خارج شدن از محدوده شهري تهران مانند اسلامشهر كرج و يا شهريار بر اساس نرخ مصوب اتحاديه كرايه خودرو شامل هزينه هاي خروجي مي شود.


شرايط اجاره ماشين عروسي بدون راننده:

بابت ضمانت اجاره ماشين عروس بدون راننده يك فقره چك به مبلغ اتومبيل دريافت مي شود .

قبل از كرايه خودرو بدون راننده هرفردي بايد گواهينامه خود را با كارت ملي معتبر در اختيار آن شركت قرار دهد.

نمايندگي كرايه ماشين عروس پس از تحويل ماشين عروس در ماشين ديگر هميشه با شما خواهد بودو بعد از اتمام مراسم همزمان با تحويل اتومبيل ، چك ضمانت شما نيز عودت داده مي شود.

كليه مسئوليت نگهداري و مراقبت از خودرو اجاره اي در قبال حوادث احتمالي به عهده شما مي باشد.

در اجاره خودرو بدون راننده بايد در نظر داشت كه معمولا شركت هاي اجاره خودرو باك بنزين ماشين را در شرايطي كه تحويل داده اند در همان شرايط هم تحويل مي گيرند و همچنين نظافت خودرو را مي بايست در نظر بگيريد زيرا اگر زماني كه خودرو را با نظافت كامل به شركت تحويل ندهيد شركت هزينه كارواش كه حدودا بين 25 تا 40 هزار تومان است را از شما دريافت مي كنند.


اجاره اتومبيل عروس با راننده:

در صورت اجاره اتومبيل با راننده ،نيازي به ارائه چك با ضمانت نمي باشد و كليه مسئوليت اتومبيل به عهده راننده مي باشد.

به گفته يكي از افرادي كه در اين مراكز فعاليت دارد، كساني كه براي كرايه اين خودروها به اين مراكز مي‌آيند اغلب كساني هستند كه ببيشتر ماشين‌ها را بدون راننده و براي 12 ساعت كرايه مي‌كنند.

وي افزود: بين خودروهاي گفته شده خودروي كروك طرفدار بيشتري نسبت به شاسي‌بلند و كلاسيك دارد و مي‌توان گفت كه خودروهاي كلاسيك خواهان زيادي ندارد.

اين فعال تصريح كرد: در بيشتر مراكز خودروهاي كروك بدون راننده كرايه داده مي‌شود كه اين امر هزينه زيادي براي مشتري دارد.

او خاطر نشان كرد: بيشتر مردم كه براي كرايه اين خودروها مي‌آيند افراد متوسط جامعه هستند چراكه كساني كه ثروتمند به حساب مي‌آيند اين خودروها برايشان تازگي و جذابيتي ندارد.

اين فعال صنف كرايه خودرو ادامه داد: در برخي از اين مراكز تزيين ماشين عروس را خود آن شركت بر عهده مي‌گيرد اما برخي از مراكز هم هستند كه گل كردن اين خودروها را برعهده خود مشتري مي‌گذارد البته در حال حاضر قبل از قرارداد در خصوص اين موضوع به توافق مي‌رسند.

همچنين اين مراكز اتحاديه‌اي هم ندارند و قيمت‌ها به صورت آزاد حساب مي‌شود و در برخي از مناطق تهران قيمت اين خودروها 10 تا 20 هزار توماني با هم تفاوت دارند.


قيمت اجاره ماشين عروس

ماشين ها از تنوع بالايي برخوردار است كه به صورت ساعتي، روزانه يا ماهانه كرايه داده مي شود
و قيمت ها با توجه به نوع ماشين و اين كه كرايه ماشين راننده را برگزينيد يا كرايه ماشين بدون راننده، متفاوت هستند.
نرخ نوشته شده معمولا در حد متوسط و ساعتي مي باشد و در زمان نوشتن اين پست است.
شاسي بلند (SUV): پرادو، لنكروز، هيوندا سانتافه، كيا موهاوي (۳۵ هزار تومان براي با راننده) و (۴۵ هزار تومان براي بدون راننده)

كروك (Convertible): بي ام دابلو(i۳۳۰ ، i۶۳۰ و بنز CLK)40هزار تومان براي با راننده و ( ۴۵ هزار تومان براي بدون راننده)

چرا خودرو اجاره كنيم؟(مزيت هاي اجاره خودرو)

افراد به دلايل بسياري خودرو اجاره مي كنند: سفرهاي تجاري، تعطيلات خانوادگي، يا جايگزيني براي ماشين هايي كه در تعميرگاه مي باشند. در هر شرايطي، اجاره خودرو مي تواند مزاياي زيادي نسبت به رانندگي با ماشين شخصي داشته باشد.

اگر شما در يك منطقه بزرگ شهري زندگي مي كنيد كه مترو، قطار و ديگر وسايل حمل و نقل عمومي رايج است، ممكن است كه داشتن وسيله نقليه شخصي ضروري نباشد. هرچند كه در تعطيلات و يا موارد خاص ديگر هم مي توان از وسايل تقليه عمومي استفاده كرد، اما اجاره خودرو مي تواند بهترين انتخاب باشد.

اجاره يك وسيله نقليه بزرگ، مانند يك ماشين شاسي بلند، مي تواند به شما اجازه دهد با يك گروه از دوستان يا خانواده خود سفر كنيد. تشريفات سورنا سير داراي انواع مختلفي از ماشين هاي شاسي بلند براي اجاره ماشين در تهران و ساير شهرها به مشتريان مي باشد.

براي سفرهاي تجاري يا تعطيلات، مي توانيد از بردن وسايل نقليه شخصي خود اجتناب كنيد. اين مي تواند هزينه هاي تعمير و نگهداري ماشين شخصي شما را در طول زمان كاهش دهد. علاوه بر اين راحتي و آسايش بيشتري براي شما داشته باشد.

اگر وسيله نقليه شخصي شما يك مدل قديمي است، اجاره ماشين براي سفرهاي طولاني مي تواند به شما در صرفه جويي هزينه هاي بنزين و تعميرات كمك كند. اكثر آژانس هاي اجاره خودرو تنها ماشين هاي جديد را كه تكنولوژي بالا و مصرف بنزين كمي دارند را اجاره مي دهند. اين كار باعث مي شود كه استهلاك وسيله نقليه شخصي شما نيز كاهش پيدا كند.

ماشين اجاره اي مي تواند شما را به جايي كه وسايل نقليه شخصي شما نمي تواند برود برساند. براي مثال اگر ميخواهيد به جاهايي كه جاده هايي ناهموار و كوهستاني دارد سفر كنيد، اجاره يك جيپ يا خودرو شاسي بلند مي تواند يك انتخاب عالي براي شما باشد.

هنگام مسافرت به صدها كيلومتر دورتر از خانه، اجاره ماشين مي تواند زمان بيشتري براي لذت بردن را براي شما به ارمغان بياورد. اين را در نظر بگيريد كه با يك هواپيما به مقصد خود برويد و بعد از رسيدن به مقصد يك ماشين اجاره كنيد، در زمان بسيار كمتري به محل تعطيلات خود مي رسيد و وقت بيشتري براي گشت و گذار و استراحت در محل مورد نظر خود صرف خواهيد كرد.

كمك به انتخاب خودرو قبل از خريداجاره خودرو مي تواند به شما كمك كند تصميم بگيريد كه مي خواهيد چه نوع ماشيني از جمله انواع سواري يا شاسي بلند را بخريد.

هنگامي كه شما قصد خريد يك ماشين جديد را داريد، اجاره ماشين براي يك يا دو روز به شما كمك مي كند يك آزمايش رانندگي گسترده براي كشف تفاوت هاي ظريف در مورد وسيله نقليه اي كه مي خواهيد بخريد انجام دهيد كه در غير اين صورت نمي توانيد آنها را كشف كنيد.

آژانس اجاره اتومبيل سورنا سير با داشتن طيف وسيعي از ماشين ها، هر نوع خودرويي كه با مناسبت شما هماهنگ باشد را از ميان خودرو هاي اين شركت مي توانيد انتخاب كنيد. اين كه آيا شما مي خواهيد يك ماشين شاسي بلند را براي سفر با خانواده و رفتن به كمپينگ انتخاب كنيد يا يك ماشين لوكس را براي مراسم عروسي يا قرار هاي كاري مهم بخواهيد اجاره كنيد، تشريفات سورنا سير يك گزينه مناسب براي شما دارد.

يك ماشين اجاره اي مي تواند در ايجاد يك تصوير مشخص براي مخاطبين يا همكاران كسب و كار شما كمك كند. بسته به نيازهاي شما، يك ماشين شاسي بلند، ممكن است به كوپه معمولي دو درب ترجيح داده شود.

شرایط اجاره خودرو در کیش به چه صورت می باشد!

اجاره خودرو چیست؟

به شرکت هایی که انواع خودرو را بسته به شرایط مختلف و به مدت های کوتاه یا طولانی در اختیار افراد قرار می دهند , رنت یا اجاره خودرو گفته می شود.


شرکت های اجاره خودرو

این شرکت ها بجز اجاره انواع خودرو در تلاش اند تا نیازهای جانبی افراد از قبیل تعبیه ردیاب , وسایل سرگرمی کودکان , تجهیزات اتومبیل و … را برای افراد فراهم کنند


مشتریان اجاره خودرو

مشتریان به دلایل مختلفی ترجیح می دهند که از این خدمات استفاده کنند.برای نمونه:


1- مشتریانی که توانایی خرید خودرو را در آن زمان ندارند

2- مشتریانی ک خودروی آنها آسیب دیده و در دست تعمیر می باشد

3- افرادی که برای یک مراسم تشریفاتی مانند مراسم عروسی خودرو اجاره می کنند

4- مسافرانی که در آن مدت به خودرو احتیاج دارند و…


تاریخچه اجاره خودرو

اجاره خودرو به زمان های دور باز میگردد. اما قبل تر از آن نیز مردم اسب ها , درشکه ها و دیگر وسایلی را که در آن زمان وسایل نقلیه محسوب می شد , در اختیار افراد دیگر قرار داده و از آن ها کرایه دریافت می کردند. در سال 1912 میلادی اولین شرکت اجاره دهنده ی خودرو در آلمان با 3 خودرو فعالیت خود را در این زمینه به طور رسمی آغاز کرد.در زمان جنگ جهانی دوم بازار اجاره خودرو به شدت داغ شد و بسیاری از شرکت ها همچون EUROPECAR در آن زمان تاسیس شدند.


فعالیت شرکت های اجاره خودرو به چه صورت است؟

این که اجاره خودرو چیست و شرکت های اجاره خودرو چگونه نیازهای مشتریان را برآورده می کنند را مورد بررسی قرار دادیم.اما فعالیت این شرکت ها به جه صورت است؟


معمولا شرکت های اجاره خودرو , اتومبیل های خود را به دو روش تهیه می کنند:


1- شراکت با کمپانی های تولید کننده خودرو

کمپانی های تولید کننده خودرو به صورت شرایطی درخواست مشارکت شرکت ها را پذیرفته و شرکت ها پس از مشارکت و تهیه انواع اتومبیل از این کمپانی ها , سود حاصل از کرایه خودرو را به صورت درصدی بین خود و کمپانی تولید کننده تقسیم می کنند.


2- افرادی که خودروهای خود را برای اجاره در اختیار شرکت ها قرار می دهند

کسانی هستند که با خودروی خود با دریافت مبلغی, برای اجاره به شرکت واگذار کرده و با شرکت شریک می شوند.


شماره بندی خودروها

در برخی از کشورها خودروهای اجاره ای با شماره پلاک های مشخصی عرضه می شوند که برای افراد دیگر قابل تشخیص باشد که این خودرو به صورت اجاره ای در اختیار آن راننده قرار گرفته است.


انواع وسایل نقلیه

شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند معمولا در تلاشند تا طیف گسترده ای از وسایل نقلیه شامل اتوبوس , کامیون, اتومبیل ها لوکس و … را ارائه دهند تا مشریان زیادی را با هرگونه شرایط اقتصادی پوشش دهند.


مدارک و شرایط لازم برای اجاره خودرو

افراد و شرکت هایی که خودروهایشان را اجاره می دهند برای اطمینان از سالم بودن خودرو پس از اجاره, ضمانت هایی را از مشتریان دریافت می کنند .


خیلی ها شرایط اجاره خودرو در کیش را نمی دانند راستش را بخواهید شرایط ممکن است از شرکتی به شرکت دیگر فرق داشته باشد. اما اگر به کیش و مناطق آزاد دیگری مانند قشم سفر کرده باشید شاید نخستین چیزی که توجه شما را به خودش جلب می کند، خودروهای آخرین مدل خارجی است که با قیمتی بسیار ارزان تر از سرزمین اصلی در سطح جزیره رفت و آمد می کنند.

در حقیقت در این جزیره ها اصلا خودرو داخلی نمی بینید اما شاید شما هم دلتان بخواهد برای مدتی اندک هم که شده سوار یکی از این ماشین های آخرین مدل شوید. لازم نیست حتما چند 10 میلیون پول داشته باشید تا بتوانید آنها را بخرید. می توانید برای مدت کوتاهی یکی از این ماشین های خارجی را اجاره کنید و حض لازم را ببرید.


دربست

اجاره خودرو بدون راننده و بدون چک!

انواع اتومبیل های اجاره ای: شامل ماشین های طولانی، سواری و کروز، کوپه و سواری. قیمت اجاره اتومبیل: شما می توانید بودجه اجاره ماشین مورد نظر ماشین و تعداد روز مورد نیاز را انتخاب کنید و لیست قیمت ماشین را مقایسه کنید. نیازمندی شما برای رانندگی خودرو: ممکن است برای سفر تجاری خود نیاز به یک ماشین داشته باشید یا برای رفتن به داخل و خارج از شهر و سفر داخلی به یک ماشین شاسی بلند و یا ماشین خانواده نیاز دارید. و راحتی شما را برآورده خواهد کرد. یا در مواردی که شما نیاز به یک راننده غیر راننده یا اجاره اتومبیل دارید که از حمل و نقل عمومی برای امور در شهر استفاده نمی کند، شما می توانید یک ماشین ارزان قیمت با قیمت مقرون به صرفه، مانند اجاره ماشین پژو، اجاره کنید. با توجه به نیاز شما، اتومبیل ها گزینه های گوناگونی دارند که می توانند نیازهای شما را برآورده کنند

اجاره ماشین ایرانی

برای اجاره خودرو برخی به دنبال ماشین های ایرانی می گردند و افرادی نیز به دنبال اتومبیل های لوکس خارجی هستند . هر کدام از این ها مزیت و اشکالات خود را دارد . اجاره اتومبیل ایرانی قیمت پایین تری دارد و مسلما برای رانندگی نیز راحت تر هستد و میزان تعهد و ریسک پذیری جهت استفاده از آن ها کمتر است نسبت به اجاره ماشین خارجی . ولی از طرفی هم اگر قرار به اجاره باشد خب مطمئنا هزینه به دنبال دارد پس چرا این هزینه را نسبت به ماشینی که می توان آن را با قیمت پایین تر نسبت به ماشین خارجی خرید انجام داد . و در آن طرف کرایه خودرو خارجی در تهران بسیار قابل تر و جذب کننده تر است تا ماشین ایرانی و حداقل تجربه را به کرایه کننده ماشین در جهت استفاده می دهد که برای یک بار نیز شده پشت ماشین لوکس آمریکایی یا … بنشینند . در کل کرایه هرکدام از این ها مزیت و تعهد خود را دارد و انتخاب به خواست مشتری می باشد که صد البته به نسبت نیاز مشتری انتخاب خود را انجام می دهد .


کرایه ماشین و مشکلات آن

احتمال دارد زمانی که ماشینی اجاره می شود مشکلاتی برای اجاره کننده و اجاره دهنده اتفاق می افتد . از این سری از مشکلات در کرایه خودرو می توان به مواردی اشاره کرد . مانند : میزان مسئولیت پذیری اجاره کننده ماشین : یعنی در واقع کسی که خودرو را اجاره می کند آن را به سلامت به دست صاحب خودرو برساند و در واقع امانت داری را به بهترین شکل رعایت کند تا هم خودش متحمل هزینه زیاد خسارت وارده به ماشین نشود و هم اینکه اجاره دهنده وسیله را دچار زیان نکرده باشد . یافتن ضامنی مناسب : اجاره کننده بایستی ضمانت را در قبال جنس اجاره تامیین کند یعنی اینکه به نسبت قیمت ماشینی که قرار به اجاره آن هست تامین ضامن کند که این میزان ضمانت را شرکت راد خودرو تعیین می کند . تایید سلامت ماشینی که به اجاره میرسد : این مورد شامل اجاره ددهنده وسیله می باشد . که باید ماشین مورد تایید کارشناسان باشد که اجاره کننده را دچار حوادث رانندگی بر اثر نقص فنی ماشین نکرده باشد .


اجاره خودرو بدون راننده

اجاره خودرو جدا از اینکه ماشین ایرانی باشد یا اتومبیل لوکس خارجی و یا هر تفاوت دیگر از این دیدگاه هم اهمیت دارد که کرایه ماشین بدون راننده باشد یا اجاره خودرو با راننده . برخی بنا به هر شرایط که هست دوست دارند ماشین را بدونه راننده اجاره کنند زیرا اینکه یا با خانواده خواهند بود و دوست ندارند خلوت خانوادگیشان از بین برود و راحت در کنار هم سفر خود را انجام دهند یا اینکه شاید به دلیل عدم اعتماد به رانندگی کسان دیگر خودشان فقط پشت فرمان مینشینند و یا هر دلیل دیگر که می تواند شخصی باشد . و افرادی نیز هستند که اتومبیل را با راننده اجاره می کنند زیرا دوست دارند خود را درگیر رانندگی نکند و با استراحت مطلق به محلی که تقاضا دارند برسند و در واقع این که اجاره ماشین بدون راننده باشد یا کرایه ماشین با راننده باشد فقط و فقط به خواست اجاره کننده ماشین می باشد .


اجاره ماشین سواری

اگر برای مسافرت یا استفاده روزانه به یک ماشین مناسب و معقول، مقرون به صرفه و مقرون به صرفه نیاز دارید، یک ماشین Optima را اجاره کنید و یک ماشین سوناتا را اجاره کنید یا یک ماشین Azera اجاره کنید و برای شما مناسب است.


اجاره اتومبیل ارزان

اگر شما به اجاره ماشین برای مسافرت در داخل تهران یا در شهر البرز (کرج) نیاز دارید، و شما از وسایل نقلیه برای شما استفاده نمی کنید، می توانید یک ماشین پژو پارس را اجاره کنید یا اجاره Peugeot 206 را اجاره کنید و اجاره ماشین Pride و Peugeot 405 اجاره کنید یا کرایه ماشین و کرایه ماشین از چین به طور خودکار.


قیمت اجاره اتومبیل تهران

نرخ اجاره بسته به شرکت و سال تولید خودرو متفاوت است و مدت زمان درخواست شما متفاوت است، بنابراین با نگاه کردن به لیست قیمت شرکت شما می توانید ماشین خود را انتخاب کنید. همچنین با مقایسه شرکت های کرایه خودرو در تهران و اجاره ماشین ها در شهر و لیست قیمت اجاره ماشین های بدون سرنشین در داخل فرودگاه های بین المللی در ایران، اختلاف شدیدی در قیمت ها خواهد داشت.


دربست

ده نکته مهم که هنگام کرایه خودروهای لوکس باید به آن توجه کرد!

چه بخواهید برای یک روز یک ماشین اجاره کنید یا یک هفته، چه بخواهید تمام مدت با آن رانندگی کنید یا فقط تا وقتی ماشین‌تان تعمیر شود از آن استفاده کنید، چیزهایی است که باید هنگام اجاره ماشین به آنها دقت کنید تا مطمئن شوید بهترین معامله را انجام دهید.

اگر شما مسافر یا مهمان خارج از کشور دارید می تواند او را با کرایه خودروهای لوکس و ماشین های لوکس و تشریفاتی در سطح شهر و کشور استقبال و یا بدرقه و یا اینکه به گردش ببرید. شما برای کارهای اداری و شرکتی و قرارهای کاری نیز می توانید از این ماشین های تشریفاتی استفاده کنید تا کلاس کاری تان بالا برود.


در اینجا به ده موردی که باید هنگام کرایه خودروهای لوکس حواستان به آنها باشد اشاره می‌کنیم:


1. قبل از هرچیزی ماشین مورد نظر خود را در اسرع وقت رزرو کنید

اینجا هم درست مثل رزرو بلیط یا میز شام، هر چه زودتر برای اجاره خودرو اقدام کنید، احتمال اینکه بهترین نصیب‌تان شود بیشتر می‌شود.


2. در برنامه‌های ویژه ثبت نام کنید

اگر تا به حال ماشین اجاره کرده باشید، می‌دانید که با ثبت نام در برنامه‌های مشتری‌های خاص یا سایر برنامه‌های ویژه که توسط آژانس‌های اجاره خودرو ارائه می‌شود، می‌توانید تخفیف‌های خوبی بگیرید یا حتی بعضی روزها به صورت رایگان ماشین را در اختیار داشته باشید.


3. به شرکت‌های مختلف سر بزنید

با مقایسه قیمت‌ها و جستجو در تبلیغ‌ها برای تخفیف‌ها و یا پیشنهادات ویژه، می‌توانید کلی پس‌انداز کنید و با قیمت‌های پایین‌تر یا تخفیفات ویژه ماشین مورد نظر خود را اجاره کنید.

وقتی با نماینده کرایه خودروهای لوکس صحبت می‌کنید، حتما از تخفیف‌هایی که ممکن است تبلیغ نشده باشند هم بپرسید، چرا که بسیاری از شرکت‌ها یک سری تخفیف‌های ویژه به مشتری‌های خود ارائه می‌دهند.


4. در صورت عبور از مرزهای بین‌المللی از محدودیت‌ها اطلاع کسب کنید.

برخی از شرکت‌ها اجازه نمی‌دهند خودروهای اجار‌ه‌ایشان را از کشور خارج کنید، یا شرایطی دارند که رعایت کردن آنها می‌تواند گران تمام شود. حتما این موضوع را با نماینده شرکت چک کنید و تأیید کتبی دریافت کنید.


5. کوچکترین ماشین ممکن را رزرو کنید

این یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای گرفتن یک ماشین بزرگتر با قیمت پایین‌تر است، به ویژه اگر به یک فرودگاه کوچکتر سفر کرده یا در زمان شلوغی ماشین را احتیاج دارید. اکثر جاها، خودروی خیلی کوچک ندارند، بنابراین به نفع شما می‌شود.


6. در مورد بیمه رسیدگی کنید

با نمایندگی بیمه خود تماس بگیرید و ببیندید آیا بیمه خودرو شخصی خودتان، اتومبیل اجاره‌ای را پوشش می‌دهد یا خیر. همچنین اگر با کارت اعتباری پرداخت می‌کنید، ممکن است بیمه مورد نیاز را فراهم کند. با این حال، فرض را بر حدس و گمان نگذارید. چون اگر بیمه خودتان، ماشین اجاره‌ای را پوشش ندهد، باید با خود شرکت اجاره خودرو هماهنگ کنید.


7. در هنگام بررسی‌های قبل از اجاره ماشین به همه چیز توجه کنید

شرکت‌های اجاره‌ ماشین هنگام تحویل ماشین، به کوچک‌ترین جزئیات هم توجه می‌کنند تا به خودرو آسیبی نرسیده باشد. قبل از بستن قرارداد حتما همه چیز را چک کنید و هرگونه آسیبی را به شرکت اطلاع دهید که بعدا مشکلی پیش نیاید.


8. تمام گروه‌ها، باشگاه‌ها و سازمان‌های مختلفی که در آنها عضو هستید را بررسی کنید.

خیلی از این سازمان‌ها با شرکت‌های اجاره خودرو قراردادها ویژه ای برای ارائه تخفیف‌های خوب برای اعضای خود دارند.


9. حواستان به باک بنزین باشد

اگر مجبورید خودرو را با باک پر تحویل دهید، حتما به پمپ بنزین بروید و باک ماشین را کامل پر کنید. درغیر این صورت ممکن است شرکت هزینه‌ای دوبرابر از شما بگیرد.


10. اگر می خواهید با تمام اعضای خانواده سفر کنید، حتما ماشینی بگیرید که برای همه جا داشته باشد

به خصوص در سفرهای طولانی این موضوع باعث خسته شدن افراد می‌شود. برای جلوگیری از این موضوع حتما ماشینی انتخاب کنید که به اندازه تمام افراد صندلی داشته باشد و همچنین تمام چمدان‌ها نیز جا شود. همچنین اگر قرار است به جز خودتان کس دیگری با ماشین رانندگی کند، حتما در قرارداد ذکر کنید.

اجاره خودرو فرآیند پیچیده‌ای نیست، اما اگر با نوع قرارداد آشنا نباشید یا بدون آمادگی وارد عمل شوید، می تواند مشکل ساز باشد. از این پیشنهادات به عنوان یک راهنمای اساسی استفاده کنید .


دربست

12