اجاره ماشین با راننده و بدون راننده!

شنبه 5 اسفند 1396
12:01
فاطی

اجاره خودرو های ایرانی و خارجی بدون راننده, اجاره خودروهای تشریفاتی, کرایه ماشین های لوکس,اجاره ون و اجاره ماشین عروس از خدمات این مجوعه می باشد. اجاره خودرو با شرایط عالی بدون وقت گیر بودن با مناسب ترین قیمت در همه فصول سال با شرایط بسیار عالی مناسب برای همه افراد و قشرها

موارد اجاره خوردو

مشتری ها به دلایل مختلفی اقدام به اجاره یا کرایه خودرو می کنند. افرادی هستند که برای تعطیلات خود یا برای رسیدگی به کارهای شرکت خود و یا برای انجام مامویت های کاری محول شده به آنها، یا برای برگزاری جشن های عروسی درخواست اجاره خودرو می کنند. برخی از افراد نیز به خاطر اینکه نمی توانند ماشین های لوکس و تشریفاتی را برای همیشه خریداری کنند برای مدت کوتاهی اقدام به اجاره و کرایه خودروهای لوکس و مدرن می کنند. از اجاره خودرو می توان در صنعت نقل و انتقال مسافران بین شهری و انتقالات رایج بین فرودگاه نیز کمک گرفت. برای اجاره خودرو بدون ودیعه با اینجا تماس بگیرید

تفاوت اجاره ها در چیست؟

تنها تفاوتی که بین اجاره خودرو و اجاره ماشین از آژانس ها وجود دارد در چگونگی در اختیار داشتن ماشین اجاره شده است. معمولا آژانس ها، خودرو را با راننده در اختیار درخواست کننده می گذارند اما شرکت های اجاره خودرو هم با راننده و هم بدون راننده اقدام به اجاره خودرو می کنند. اما باید توجه کنید که اجاره خوردو در شرکت های مورد نظر شامل خودروهای تشریفاتی و لوکس می شود که کرایه آنها نمی تواند در آژانس ها منطقی باشد و مسلما متقاضیان زیادی نیز نخواهد داشت در آژانس ها بیشتر مسافران افرادی عادی هستند که می خواهند برای نقل و انتقال جزیی بین شهری خود خودرویی را کرایه کنند و به مسیر خاص خودشان برسند.

ولی در اجاره خودرو اینگونه نیست و در بیشتر موارد حالتی تشریفاتی دارد که نیاز به اجاره خودرو بدون راننده است و بیشتر درخواست کننده ها نیز خودرو را بدون راننده اجاره می کنند. در حال حاضر در شهرهای بزرگ مثل تهران، اصفهان و شهرهای شمالی کشور صنعت اجاره خوردو و کرایه خودرو به ویژه اجاره خودرو بدون راننده متداول شده و مشتریان زیادی را به سوی خود جذب کرده است.

کرایه های تشریفاتی و لوکس

اگر شما مسافر یا مهمان خارج از کشوری دارید می تواند او را با ماشین های تشریفاتی و لوکس در سطح شهر و کشور استقبال و یا بدرقه و یا اینکه به گردش ببرید. شما برای کارهای اداری و شرکتی و قرارهای کاری نیز می توانید از این ماشین ها استفاده کنید تا کلاس کاری تان بالا برود. برای همه این موارد می توانید هم اجاره خودرو با راننده و هم اجاره خودرو بدون راننده را سفارش بدهید.

  • مدارک لازم

اجاره خودرو ویژه یا کرایه خودرو در مدت زمان معین شده ای انجام می شود و شما باید برای هماهنگی چند روز از قبل اجاره خودرو مورد نظرتان را بدهید تا در زمان موردنظر شما خودرو برای استفاده شما آماده باشد. شرکت اجاره خودروی ما در هر لحظه ای از سال آماده ارائه خدمات به شماست. قراردادهای کرایه خودرو به صورت روزانه، هفتگی و حتی ماهیانه و سالانه بسته می شود و اجاره خودرو در زمان های طولانی دارای تخفیف های ویژه ای است.

  • کرایه ماشین در تهران

ضمانت کرایه ماشین یا اجاره خودرو فقط یک فقره چک و پول نقد (پیش پرداختی) یا سند ملکی یا تحویل یک ماشین ایرانی است که با توجه به درخواست خودروی موردنیاز مشتری مورد ارزیابی قرار می گیرد. در صورتی که خوردو و ماشین خودتان را با راننده اجاره و کرایه کنید احتیاجی به هیچ ضمانتی نمی باشد و مسئولیت خودرو با خود راننده است مطلب اجاره ماشین عروسرو بخوانید.

رنت یا اجاره خودرو چیست؟

رنت یا اجاره خودرو: در دنیای اقتصادی امروز بشر به دنبال هزینه کمتر، صرفه جویی و استفاده بهینه از وقت خود می باشد تا پیوسته بتواند در زندگی از رفاه بیشتری برخوردار باشد با وضع مالی و درآمد اشخاص، امکانات در سطح بالا دور از دسترس بوده، با این وجود برای بدست آوردن این امکانات راههای زیادی مورد امتحان قرار می گیرد در همین راستا ما شیوه ای را به شما پیشنهاد می کنیم که بتوانید هم در هزینه های خود صرفه جویی کرده، هم با استفاده از امکانات از رفاه و آسایش در زندگی برخوردار شوید.

  • موسسات

موسسات اجاره خودرو تلاش می کنند تا با ارائه اتومبیل روز و مدل بالا با بهترین خدمات همراه همیشگی شما در انجام امور کاری و سفرهایتان باشد تا بتوانید از زندگی خود لذت ببرید. با توجه به پیشرفت اتومبیل در قرن 21 امروز نه تنها استفاده و رانندگی با خودرو از ملزمات و خواسته های انسان می باشد بلکه اتومبیل وسیله ای برای آسایش، راحتی و حتی برای تفریح کردن نیز به کار می رود. که اکثر افراد با رانندگی به این مهم دست می یابند. سفر همواره از نیازهای انسان از قدیم تا اکنون می باشد که برای مدتی انسان را از گرفتاریها و مشکلات زندگی دور می کند و به یک آرامش نسبی می رساند.

برای اینکه سفری راحت، ایمن و خاطره انگیزی برای شما اتفاق بیافتد استفاده از اتومبیل و جابجاشدن به مکانی دیگر بهترین راه می باشد که به شما کمک کرده هم از سفر خود لذت برده هم اینکه از هزینه های هنگفت کرایه جلوگیری نمائید. زمان در طول روز بهترین مسئله افراد است که فرد تلاش می کند بهترین استفاده را از آن بنماید برای اینکه شما زمان را از دست ندهید و دچاراتلاف وقت و از دست دادن زمان نشوید یکی از راهها، استفاده از وسیله نقلیه می باشد که شما را به تمام اهدافتان در روزمی رساند و دیر معطل وسایل نقلیه عمومی نشوید همچنین از هزینه های کرایه مصون بمانید. استرس و نگرانی از تصادفات، ضررهای مالی و خسارت های به عمل آماده همیشه در ذهن راکب و سرنشینان خودرو بوده که با اجاره خودرو و هرگونه خسارت یا تصادف کلیه هزینه های آن به عهده بیمه می باشد. شما با اجاره یک دستگاه خودرو بدون راننده از رانندگی، رفتن به سفر و انجام کارهای خود لذت می برید و با عزم استفاده از وسیله شخصی برای استهلاک کمتر و عمر طولانی تر و همچنین حداکثر بهره از زمان و حداقل هزینه به هدفتان که همان آرزوی ماست به بهترین نحو، جامه عمل بپوشانید

تاریخچه اجاره خودرو

اولین بار کرایه خودرو در کشور امریکا انجام شد. در سال ۱۹۱۶ جوساندرس خودروی فورد خود را به تاجری اجاره داد و ده سنت بابت اجاره دریافت کرد. به سرعت از این ایده، کسب و کاری به راه انداخت و اجاره خودرو را به صورت حرفه برای خود درآورد. وی ۲۱ شعبه در آمریکا تحت عنوان شرکت کرایه ماشین به راه انداخت. و با کرایه خودروهای لوکس زمان خود صنعت نوین کرایه خودرو را به دنیا معرفی کرد. با پایان جنگ جهانی دوم تقاضا برای اتومبیل و خودروهای آن روز، افزایش می یافت. و صنعت کرایه خودرو رونق فراوان گرفت. امروزه این صنعت رشد و پیشرفت چشمگیری کرده و تحت عناوین «کرایه خودرو»، «اجاره خودرو» «کرایه ماشین» «اجاره ماشین» «کرایه اتومبیل» «اجاره اتومبیل» «رنت ماشین» «رنت اتومبیل» (Rental car) )(Rent of carشناخته می شود. جالب اینجاست که اکنون در بسیاری از شرکتها میتوان خودرو را از یک شهر کرایه کرد و در شهر دیگر آن را پس از انقضای مدت اجاره، تحویل مالک داد.

  • مدارک

مدارک لازم برای اجاره خودرو شالمل چ چیزهایی می باشد:

اجاره خودرو ویژه یا کرایه خودرو در مدت زمان معین شده ای انجام می شود و شما باید برای هماهنگی چند روز از قبل اجاره خودرو مورد نظرتان را بدهید تا در زمان موردنظر شما خودرو برای استفاده شما آماده باشد. شرکت اجاره خودروی ما در هر لحظه ای از سال آماده ارائه خدمات به شماست. قراردادهای کرایه خودرو به صورت روزانه، هفتگی و حتی ماهیانه و سالانه بسته می شود و اجاره خودرو در زمان های طولانی دارای تخفیف های ویژه ای است. برای اینکه چه مدارکی لازم است بخوانید!

اجاره خودرو از دیدگاه حقوقی

اجاره از نظر حقوقی یک نوع قرارداد محسوب می شود که اثر آن انتقال مالکیت منافع به طور موقت است.

کرایه یا همان اجاره در مورد هر مالی که ماندنی باشد و با استفاده از آن تمام نشود امکان پذیر است. به عنوان مثال اجاره ماشین عروس در مشهد مالی است که با استفاده از آن ، مال باقی می ماند و از بین نمی رود بنابر این کرایه کردن ماشین و اجاره دادن خودرو از لحاظ قانونی امکان پذیر است. نکته قابل تامل اینکه هنگامی خودرو در دست مستاجر به صورت کرایه است ، نامبرده مکلف به رعایت رفتار متعارف با ماشین است و هرگونه رفتار غیر متعارف به منزله تقصیر و تعدی و تفریط محسوب شده و در صورت بروز خسارت ، مسئول جبران آن می باشد. اما اگر مستاجر در زمان اجاره ماشین ، با خودرو رفتار متعارف داشت ولی به هر دلیل به خودرو خسارت وارد شد ، در قبال خسارت وارده مسئولیتی نداشته و مالک (موجر) مسئولیت دارد. در واقع خودرو دست مستاجر بصورت امانی می باشد و ید مستاجر نسبت به خودرو امانی است مگر اینکه مستاجر تقصیر در حفظ و نگهداری آن کند که ید وی ضمانی می شود و از زمان تقصیر به بعد مسئول هرگونه اتفاق در خصوص خودرو است.

اجاره خودرو و دیدگاه مردم

اجاره خودرو در دیدگاه عموم دارای مشکلاتی است که در واقع اغلب این ها بیشتر از ندانستن شرایط کرایه خودرو حاصل می شود تا واقعیت سخت بودن اجاره ماشین . نگرانی های مردم عبارت اند از : شرایط اجاره خودرو از بابت ضامئن و .. احتمال تصادف در اجاره ماشین برای مسافرت و یا ایجاد خسارت ماشین کرایه ای , هزینه های بالای کرایه ماشین و از این قبیل تفکرات که موجبات این که مردم از فکر اجاره خودرو بیرون بیایند را فراهم می سازد.

در واقع این موارد وجود دارند و هم اینکه خیلی از این موارد دارای مسئولیت سنگین می باشد که شاید از عهده ی هرکسی برنیاید که به راحتی ماشین لوکس را کرایه کند چه از بابت اجاره ماشین عروس چه از بابت اجاره خودرو برای مسافرت و … . البته باید توجه داشت که کرایه برخی از ماشین ها به نسبت پایین تر بوده و هم اینکه هر چقدر تعداد روز بیشتری اتومبیل را کرایه کنند قیمت آن هم دارای تخفیف بیشتری می شود که این خود نیز می تواند امتیاز مثبتی قلمداد شود . پس همانطور که اشاره شد اجاره خودرو دارای مزیت هایی می باشد که مردم را راغب به کرایه ماشین می کند ولی نمیتوان کتمان کرد که در کنار این مزایا , نگرانی هایی نیز وجود دارد که شخص اجاره کننده ماشین را مردد می کند که با توجه به نیاز و تحقیقات راجب این فن می توان تصمیم درست را اتخاذ کرد .

اجاره ماشین و امتیازات ویژه آن

اغلب اجاره ماشن به علت هزینه بالایی که دارد در نگاه اول متناسب نیست و هزینه ی زیادی در بر دارد . ولی از دیدگاهی دیگر و با توجه به شرایط موجود می تواند فوق العاده به صرفه نیز باشد. مثلا برای یک شب مراسم عروسی ماشین دلخواه را انتخاب میکنیم ( هر ماشینی که دلم بخواهد مثل : بنز , بی ام و , پورشه و ..) که با هزینه ی اندکی نسبت به خرید این نوع خودروهای لوکس در شبی که نیاز به داشتن همچون ماشین هایی است اتومبیل را تهیه می کنیم و خاطره ای خوش را در شب مهم زندگی تجربه میکنیم و در واقع شاید مهمترین کاربرد آن ماشین لوکس حتی اگر آن را خریده بودیم این بود که در زمانی که بیش از هر زمان دیگر لازم است از آن استفاده کنیم و در واقع بدین ترتیب و با این دیدگاه با هزینه ای بسیار اندک دارای اتومبیلی لوکس شده ایم . در واقع بدین ترتیب در مییابیم هر چیزی که در ابتدا نسبت به آن بدون حساب و کتاب منطقی نگاه منفی وجود دارد در آینده نزدیک و با توجه به ورودی اثرات ان رویکرد و ذهنیت مردم تغییر یافته در صدد تغیرات بر می آیند که اجاره خودرو از جمله این مسائل است زیرا کرایه خودرو در قبل از بررسی دقیق ترسناک و بعد از انجام کار سهل می گردد . برای اجاره خودرو با اینجا تماس بگیرید

کرایه ماشین و مشکلات آن

احتمال دارد زمانی که ماشینی اجاره می شود مشکلاتی برای اجاره کننده و اجاره دهنده اتفاق می افتد . از این سری از مشکلات در کرایه ماشین اصفهان می توان به مواردی اشاره کرد . مانند : میزان مسئولیت پذیری اجاره کننده ماشین : یعنی در واقع کسی که خودرو را اجاره می کند آن را به سلامت به دست صاحب خودرو برساند و در واقع امانت داری را به بهترین شکل رعایت کند تا هم خودش متحمل هزینه زیاد خسارت وارده به ماشین نشود و هم اینکه اجاره دهنده وسیله را دچار زیان نکرده باشد . یافتن ضامنی مناسب : اجاره کننده بایستی ضمانت را در قبال جنس اجاره تامین کند یعنی اینکه به نسبت قیمت ماشینی که قرار به اجاره آن هست تامین ضامن کند. تایید سلامت ماشینی که به اجاره میرسد : این مورد شامل اجاره دهنده وسیله می باشد . که باید ماشین مورد تایید کارشناسان باشد که اجاره کننده را دچار حوادث رانندگی بر اثر نقص فنی ماشین نکرده باشد .

  • تفاوت

تنها تفاوتی که بین اجاره خودرو و اجاره ماشین از آژانس ها وجود دارد در چگونگی در اختیار داشتن ماشین اجاره شده است. معمولا آژانس ها، خودرو را با راننده در اختیار درخواست کننده می گذارند اما شرکت های اجاره خودرو هم با راننده و هم بدون راننده اقدام به اجاره خودرو می کنند. اما باید توجه کنید که اجاره خوردو در شرکت های مورد نظر شامل خودروهای تشریفاتی و لوکس می شود که کرایه آنها نمی تواند در آژانس ها منطقی باشد و مسلما متقاضیان زیادی نیز نخواهد داشت در آژانس ها بیشتر مسافران افرادی عادی هستند که می خواهند برای نقل و انتقال جزیی بین شهری خود خودرویی را کرایه کنند و به مسیر خاص خودشان برسند. ولی در اجاره خودرو اینگونه نیست و در بیشتر موارد حالتی تشریفاتی دارد که نیاز به اجاره خودرو بدون راننده است و بیشتر درخواست کننده ها نیز خودرو را بدون راننده اجاره می کنند. در حال حاضر در شهرهای بزرگ مثل تهران، اصفهان و شهرهای شمالی کشور صنعت اجاره خوردو و کرایه خودرو به ویژه اجاره خودرو بدون راننده متداول شده و مشتریان زیادی را به سوی خود جذب کرده است.

اجاره ماشین ایرانی

برای اجاره خودرو 206 برخی به دنبال ماشین های ایرانی می گردند و افرادی نیز به دنبال اتومبیل های لوکس خارجی هستند . هر کدام از این ها مزیت و اشکالات خود را دارد . اجاره اتومبیل ایرانی قیمت پایین تری دارد و مسلما برای رانندگی نیز راحت تر هستد و میزان تعهد و ریسک پذیری جهت استفاده از آن ها کمتر است نسبت به اجاره ماشین خارجی . ولی از طرفی هم اگر قرار به اجاره باشد خب مطمئنا هزینه به دنبال دارد پس چرا این هزینه را نسبت به ماشینی که می توان آن را با قیمت پایین تر نسبت به ماشین خارجی خرید انجام داد . و در آن طرف کرایه خودرو خارجی در تهران بسیار قابل تر و جذب کننده تر است تا ماشین ایرانی و حداقل تجربه را به کرایه کننده ماشین در جهت استفاده می دهد که برای یک بار نیز شده پشت ماشین لوکس آمریکایی یا … بنشینند . در کل کرایه هرکدام از این ها مزیت و تعهد خود را دارد و انتخاب به خواست مشتری می باشد که صد البته به نسبت نیاز مشتری انتخاب خود را انجام می دهد .

اجاره خودرو بدون راننده

اجاره خودرو جدا از اینکه ماشین ایرانی باشد یا اتومبیل لوکس خارجی و یا هر تفاوت دیگر از این دیدگاه هم اهمیت دارد که اجاره ماشین یدون چک یا بدون راننده باشد یا اجاره خودرو با راننده . برخی بنا به هر شرایط که هست دوست دارند ماشین را بدونه راننده اجاره کنند زیرا اینکه یا با خانواده خواهند بود و دوست ندارند خلوت خانوادگیشان از بین برود و راحت در کنار هم سفر خود را انجام دهند یا اینکه شاید به دلیل عدم اعتماد به رانندگی کسان دیگر خودشان فقط پشت فرمان مینشینند و یا هر دلیل دیگر که می تواند شخصی باشد . و افرادی نیز هستند که اتومبیل را با راننده اجاره می کنند زیرا دوست دارند خود را درگیر رانندگی نکند و با استراحت مطلق به محلی که تقاضا دارند برسند و در واقع این که اجاره ماشین بدون راننده باشد یا کرایه ماشین با راننده باشد فقط و فقط به خواست اجاره کننده ماشین می باشد .

اجاره خودرو در تهران

با توجه به اینکه تهران از جمله بزرگترین شهرهای دنیاست باید در جهت پوشش دهی آن به صورت منطقه ای کار کرد . اجاره خودرو تهران یا اجاره خودرو کرج و از این قبیل . البته اجاره خودرو برخی به جهت گردشگری می باشد مثل اجاره خودرو در کیش و یا کرایه ماشین در برخی مناطق شمال شهر یا شهر های زیارتی مثل مشهد و حتی اجاره ماشین در اصفهان به علت توریستی بودن این شهر ها کاربرد دارد . البته نکته حائز اهمیت در اجاره ماشین در تهران این است که امکان تردد در هر جایی را فراهم کنند.

و در واقع شرکت اجاره خودرو این امکان را باید برای مشتریان خود فراهم سازد که صد البته این وظیفه را به نحو احسن انجام خواهد داد . کسانی که خودرو اجاره می‌کند. همواره به دنبال کیفیت بالاتر و خودروهایی با رفاه بیشتر از خودروهای متوسط جامعه هستند به همین جهت رسالت اجاره دهندگان خودرو در این زمینه سنگین و حساس می باشد تصور کنید شخصی که خودروی را برای سفر اجاره می کند یا کسی که برای یک قرار کاری مهم خودرو کرایه می کنند یا کسی که برای مراسم عروسی یا مهمان ویژه اش خودرو کرایه می کنند و حتی کسی که خودرو را جهت استفاده شخصی برای کارهای روزانه اش استفاده می کند در طول زمان اجاره گرفتار خرابی خودرو شود چه اتفاقی می افتد? واضح است که تمام برنامه‌های او به هم ریخته و از شرایط ثبات و نرمال خارج می شود این نشان می دهد سلامت خودرو از لحاظ فنی و بدنه و از همه مهمتر مدل خودرو و میزان کارکرد آن نقش تعیین کننده و اساسی را در ارائه کیفیت خدمات دارد داشتن تیم متخصص در شرکت در امور مربوط به خودرو شامل مکانیک باطری ساز جلوبندی ساز صافکار و نقاش و سایر تخصص ها موجب افزایش سطح کیفیت خدمات در کرایه خودرو به مشتریان ایجاد می شود.

کرایه ماشین عروس در تهران

ضمانت کرایه ماشین یا اجاره خودرو فقط یک فقره چک و پول نقد (پیش پرداختی) یا سند ملکی یا تحویل یک ماشین ایرانی است که با توجه به درخواست خودروی موردنیاز مشتری مورد ارزیابی قرار می گیرد. در صورتی که خوردو و ماشین خودتان را با راننده اجاره و کرایه کنید احتیاجی به هیچ ضمانتی نمی باشد و مسئولیت خودرو با خود راننده است.


[ بازدید : 127 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کرایه ماشین اصفهان است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]